عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین همایش "ایست! آب نیست" در استان گلستان برگزار شد


اولین همایش "ایست! آب نیست" در استان گلستان برگزار شد

 

 

اولین همایش "ایست! آب نیست" با حضور حسینی رئیس سازمان دانش آموزی استان، مهندس عسگری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب استان گلستان ،کشیری مدیر آموزش و پرورش گرگان ، کرد والش آبادی معاون فرهنگی ورزشی گرگان ،دانش آموزان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در مرکز استان گلستان و 14 شهرستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان، این همایش به منظور تشریح چگونگی اجرای پرسش مهر ریاست جمهور و با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ استفاده صحیح از آب و نگهداری آن در استان گلستان انجام شد.

گفتنی است شرکت دانش آموزان در مسابقات پرسش مهر در قالب شعر، داستان،هنر های تجسمی ،مقاله و جریان سازی فرهنگی در خصوص اهمیت بخشی به آب و نگهداری از اهداف این همایش می باشد.

در این همایش حسینی رئیس سازمان دانش آموزی گلستان ضمن تشریع برنامه های سازمان از دانش آموزان خواست تا با حضور و شرکت گسترده در این مسابقه بزرگ گامی در جهت بهینه سازی و آموزش صحیح فرهنگ استفاده از آب بردارند .

مهندس عسگری معاون منابع انسانی آب و فاضلاب استان گلستان نیز در این مراسم گفت با توجه به پرسش رئیس جمهور باید بگویم: با توجه به گسترش جمعیت استفاده آب بیشتر می شود و در حال حاضر برای هر شهروند گرگانی 230 لیتر آب تولید می شود و برای بقیه ی شهرها برای هر فرد 200 تا 230 لیتر تولید می شود.

وی خاطر نشان کرد در هر محدوده ی جغرافیایی چرخه ی آب ثابت است. در سال های تر سالی 5 درصد و در سال های خشکسالی 5 درصد کمتر می شود.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفا گلستان افزود سهم مصرف کنندگان از کل هزینه های تمام شده آب آشامیدنی: ایران 17% و انگلستان 92% دارد گرفته می شود.

گفتنی است 50 هزار پوستر و بروشور سوال رئیس جمهور با عنوان ایران ما با مشکل جدی آب روبروست هرکدام از ما چگونه از آب های ایران، می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟ در بین مدارس و خانواده ها توزیع شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1260
  • کد خبر : 4328