عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در حوزه شاخص های عملیاتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

کسب رتبه برتر سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در حوزه شاخص های عملیاتی

کسب رتبه برتر سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در حوزه شاخص های عملیاتی

بر اساس ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در حوزه شاخص های عملیاتی، رتبه 1 کشور را در سال 96 کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو ضمن ارائه گزارش از رتبه بندی سازمان های صنعت ،معدن وتجارت استان های کشور ،گفت: براساس ارزیابی وزارت صنعت ،معدن وتجارت ،سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان در حوزه شاخص عملیاتی همانند سال 95 در سال 96 نیز رتبه 1 کشور را در بین سازمان های صنعت ، معدن و تجارت کشور کسب نموده که این شاخص نتیجه ارزیابی در حوزه بهبود فضای کسب وکار وارائه آمار واحدهای تولیدی منتخب استان به وزارت صنعت ،معدن وتجارت می باشد.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان ،گفت :در حوزه شاخص های عملکردی نیز که مهمترین شاخص آن رتبه ارزش افزوده تولیدات بخش صنعت ،معدن وتجارت می باشد ، این سازمان از رتبه 21 در سال 95 به رتبه 11 در سال جاری رسیده است.

وی افزود : در ویژگی فضای کسب وکار صنعتی نیز سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان از رتبه 7 سال گذشته به رتبه 4 ، در نحوه ارائه آمار همانند سال گذشته رتبه اول و در مجموع شاخص ها نیز از رتبه 14 در سال گذشته به رتبه دوم کشور در سالجاری رسیده است ، که این موفقیت ها حاصل تلاش همه کارکنان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 599
  • کد خبر : 43280