عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران امور آب وفاضلاب شهرهای بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند


مدیران امور آب وفاضلاب شهرهای بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند

مدیران امور آب وفاضلاب شهرهای بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان آئین تودیع و معارفه مدیران امور آب وفاضلاب شهرهای بندر ترکمن و گمیشان با حضور مدیرعامل و معاون مالی و پشتیبانی شرکت آ ب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: شهر های بندر ترکمن و گمیشان به لحاظ فرهنگی مردمان بی ادعا ،نجیب و با فرهنگ خاص خودشان را دارند و قدر زحمات مدیران و کارکنان ما در امور آب وفاضلاب این شهرها را می دانند و امیدواریم مدیران جدید کار ها را به سر منزل مقصود برساند.

مهندس رحمتی با اشاره به وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهر بندر ترکمن خاطر نشان کرد: نگهداری این تصفیه خانه کاری بسیار مهم است.وی در ادامه افزود با توجه به ورود سرمایه گذاران ترکیه در این شهر زمینه های ایجاد اشتغالزایی و گردش سرمایه فراهم خواهد شد.

وی از مدیران جدید امور آب وفاضلاب شهرهای بندر ترکمن و گمیشان خواست تا با ایجاد تعامل و همکاری متقابل با مسئولین ، ائمه جمعه ،شورای شهر و شهرداری به پیشرفت این شهرها کمک کنند.

براساس همین گزارش در ادامه هریک از مدیران شهرهای بندر ترکمن و گمیشان گزارش کاملی از وضعیت امور آب وفاضلاب این شهر ها ارائه نمودند.

گفتنی در پایان طی حکمی از سوی مهندس محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان "محمد علی ربیع نژاد" بعنوان مدیر امور آب وفاضلاب بندر ترکمن و "سیروس پور محمود" بعنوان مدیر امور آب وفاضلاب گمیشان معرفی شدند.

 مدیران امور آب وفاضلاب شهرهای بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند

 

مدیران امور آب وفاضلاب شهرهای بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1969
  • کد خبر : 4329