عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل استاندارد گلستان با مادر دو شهید گرانقدر


دیدار مدیر کل استاندارد گلستان با مادر دو شهید گرانقدر

دیدار مدیر کل استاندارد گلستان با مادر دو شهید گرانقدر

در آستانه ولادت با سعادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) و در راستای تجلیل از مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به دیدار مادر شهیدان شعبان عرب و علی اصغر حسینی مجنی در شهر جلین گرگان رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداردگلستان، دراین دیدار فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات کل استان گلستان، معاونین، رؤسای ادارات، مشاور امور بانوان و خانواده و جمعی از همکاران  اداره کل، محمود فرمانی را همراهی می کردند.

محمود فرمانی در این دیدارها ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س)، روز مادر و گرامیداشت 22 اسفند روز تجیل از مقام شهیدان خاطرنشان کرد: برای ما هر روز متعلق به شهدا است زیرا آنها ارزشمند ترین دارایی خود را در راه دین خدا و انقلاب اسلامی نثار کرده و با فداکاری، عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

مدیر کل استاندارد گلستان ضمن تأکید بر ادامه دادن راه شهدا افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و مخصوصا مادران شهید که اسوه‌های صبر و پایداری هستند، برای ما یک افتخار و فرصتی مغتنم محسوب می‌شود و بنابراین ما باید همواره ادامه دهنده و رهرو راه شهدای خود باشیم تا همچنان در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برداریم.

گفتنی است در این دیدارها با اهداء هدایا و لوح سپاس از مقام شامخ شهدا و مادران این شهیدان تجلیل شد.

دیدار مدیر کل استاندارد گلستان با مادر دو شهید گرانقدر



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .