عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت ۲۱۰۰ گشت راهداری در نوروز

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

فعالیت ۲۱۰۰ گشت راهداری در نوروز

فعالیت ۲۱۰۰ گشت راهداری در نوروز

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۲۱۰۰ گشت راهداری در ایام نوروز فعالیت خواهند کرد.

​به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، حمیدرضا شهرکی در بازدید از وضعیت ترمینال و مراکز راهداری و اماکن رفاهی و بین راهی استان گلستان اظهار داشت: در آستانه سفرهای نوروزی هستیم و براساس برنامه‎ریزی که در مجموعه ستاد راهداری و حمل و نقل جاده‎ای کشور انجام شد همه نیروهای ستادی در 32 استان کشور حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در استان خراسان شمالی و استان گلستان براساس برنامه‎ریزی‎های ستاد راهداری و حمل و نقل جاده‎ای کشور وارد شدیم و هدف از این حضور نیز بازدیدی از اماکن خدماتی و مسافربری چه از طریق بخش دولتی و چه از طریق حمل و نقل جاده‎ای بود.

 یادآور شد: از اماکن خدماتی و رفاهی بین راهی و تحت نظارت سازمان و مجموعه دخیل که در راه‎اندازی این اماکن مانند سازمان میراث، ستاد اقامه نماز و توزیع فرآورده‎های نفتی دخیل هستند بازدید داشتیم.

شهرکی گفت: راهدارخانه‎ها مراکزی است که همکاران ما مستقر هستند و بر اساس شرایط جوی و کارهای برنامه‎ریزی شده که در طول سال اقدامات مستمری را انجام می‎دهند و در ایام نوروزی فعالیت‎های این مراکز رونق بیشتری می‎گیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .