عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع اتفاق خط انتقال آب والش آباد به گرمابدشت

مدیرعامل آبفا گلستان خبر داد:

رفع اتفاق خط انتقال آب والش آباد به گرمابدشت

 

مدیرعامل آبفا گلستان از رفع اتفاق خط انتقال آب والش آباد به گرمابدشت در کوتاهترین زمان ممکن و در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس محمدهادی رحمتی افزود: پس از بروز اين حادثه اكيپ هاي اتفاقات اين شركت از مناطق گرگان و علي آبادکتول به منطقه اعزام شده و با بررسی موضوع متوجه بروز حادثه در پنج نقطه از خط انتقال والش آباد به گرمابدشت شدند.
وی خاطرنشان کرد: پرسنل پرتلاش اتفاقات سریعا  نسبت به تعویض چهار حلقه واشر فلنج در چهار نقط از خط انتقال و تعویض شیر تخلیه حادثه دیده اقدام نمودند.
مهندس رحمتی اظهار داشت: این حادثه منجر به عدم برداشت و انتقال 25 هزار مترمکعب آب از منابع بالادست خط انتقال شد که با توجه به همزمانی با پیک مصارف نوروزی حجم ذخایر آب در سطح شهر به شدت کاهش یافت.
وی گفت: از آنجاییکه طول مسافت خط انتقال تا شهر گرگان زیاد بوده و پرشدن مخازن ذخیره آب زمانبر می باشد، مشترکین این شهر تا ساعت ها پس از رفع حادثه با کمبود فشار آب مواجه بودند.
به گفته وی، با توجه به اهمیت موضوع آبرسانی و خدمات رسانی هرچه مطلوبتر به شهروندان، به خصوص در ایام پایانی سال این شرکت اتفاق خط انتقال 800 میلیمتر آب شرب شهر گرگان که مهمترین خط انتقال آب شهر می باشد، را در کمترین زمان ممکن رفع نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 606
  • کد خبر : 43690