عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش بیش از 3700 نفر ساعت کارکنان اداره کل گلستان در سال 96


آموزش بیش از 3700 نفر ساعت کارکنان اداره کل گلستان در سال 96

آموزش بیش از 3700 نفر ساعت کارکنان اداره کل گلستان در سال 96

مدیر کل استاندارد گلستان از برگزاری بیش از 3700نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان استاندارد گلستان در سال 96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان،محمود فرمانی اظهار داشت: در سال 96، بیش از 3 هزار و 700 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق بیش از 200 درصدی داشته است.

وی همچنین افزود: در زمینه آموزش تخصصی کارشناسان استاندارد نیز 1384 نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده که برنامه تکلیف شده از سوی سازمان ملی استاندارد عدد 966 نفر ساعت بود که نشان از تحقق 143 درصدی دارد.

به گفته فرمانی، مدیران کنترل کیفیت استان نیز در سال96، بیش از 10 هزار نفرساعت آموزش دیدند و سایر آموزش های برون سازمانی که شامل کارآموزان، دستگاه های اجرایی، دانشجویان، آزمایشگاه ها و به طور کلی مواردی غیر از کارمندان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد را در بر می گیرد؛ نیز به بیش از 17 هزار و 300 نفرساعت رسید که به ترتیب تحقق 204 و362 درصدی برنامه تعیین شده را در پی داشته است.

وی عامل تحقق برنامه را برنامه ریزی به موقع، پایش مستمر و مداوم برنامه پیش بینی شده و عدم واگذاری برنامه به پایان سال، پیگیری، مشاوره و نظارت مستمر بر تقویم آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی شرکت های همکار آموزشی دانست.

مدیر کل استاندارد گلستان در پایان خاطرنشان کرد:دوره های آموزشی مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و سایر آموزش ها توسط شرکت های همکار آموزشی برگزار می شود و دوره های آموزشی کارکنان راساً توسط اداره کل اجرا می شود که عناوین آن دوره ها بنا به نیازمندی های اعلام شده سازمان ملی استاندارد ایران به سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیش بینی می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .