عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جلسه شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان


نخستین جلسه شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

نخستین جلسه شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

نخستین جلسه شورای معاونان سازمان به ریاست دکتر مهاجر رییس این سازمان و با حضور حجت الاسلام معصومی فر مسوول ‌حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و اعضای این شورا صبح امروز سه شنبه ۱۴ فروردین ۹۷ در محل دفتر رییس سازمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با تبریک مجدد سال نو به همکاران به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بنام"حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است‌ اشاره و نسبت به تحقق آن در بخش کشاورزی استان تاکید کرد.

وی در ادامه عملکرد سال ۹۶ بخش کشاورزی استان گلستان را مثبت برشمرد و از تولیدکنندگان ، کشاورزان و دست اندرکاران خانواده جهادکشاورزی استان گلستان بخاطر تلاش و همت برای پیشبرد اهداف پیش بینی شده و ارتقای تولیدات محصولات کشاورزی در استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

دکتر مهاجر در خصوص برنامه های سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در سالجاری سخن گفت و افزود:

از الویت های مهم این سازمان در سالجاری ؛

برنامه ریزی برای صرفه جویی ،بهره وری و حفظ آب ؛ مبارزه با آفات و بیماری ها ؛ کشت نشایی پنبه ؛ اجرای سیستم های نوین آبیاری ؛ ارتقای تولیدات محصولات گیاهی و دامی در استان ؛ ترویج و اطلاع رسانی صحیح و فنی به کشاورزان و تولیدکنندگان از طریق رسانه های جمعی با ماهیت آموزشی و.... خواهد بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جهادکشاورزی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .