عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با همکاران


دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با همکاران

 
همزمان با نخستین روزهای سال نو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با همکاران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس محمدهادی رحمتی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید از تلاش‌های بی‌شائبه همکاران در سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه سال گذشته سال سختی برای شرکت بود، تصریح کرد: کاهش ریزش های جوی، کم آبی، افزایش هزینه های شرکت و ... موجب شد سال سختی داشته باشیم که با تلاش همکاران این مشکلات رفع و سال 96 با فراز و نشیب فراوان سپری شد.
مهندس رحمتی افزود: در سال جدید باید همگی با کار و تلاش مضاعف و با ارتقاء بهره روی میزان خدمت رسانی به همشهریان را افزایش دهیم.
وی در این دیدار بر تقویت نیروی انسانی به عنوان با اهمیت ترین سرمایه سازمانی تاکید کرد و افزود: برای رشد و ارتقای شرکت، باید همه دست به دست دهیم تا با تکیه بر توان و همدلی همکاران دستاوردهای خوبی برای شرکت حاصل شود.
مهندس رحمتی تامین آب شرب سالم و بهداشتی، ارتقای کیفی آب و تحقق منابع درآمدی را از جمله سرفصل های اصلی فعالیت آبفا گلستان عنوان کرد و گفت: برگزاری بازدیدهای دوره ای، ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم از طریق آموزش کارکنان و همچنین برنامه ریزی دقیق برای هزینه کرد اعتبارات عمرانی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت.
مدیرعامل آبفا گلستان راه اندازی سامانه تله متری، نصب فشارشکن در خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، توجه جدی به درآمدهای پایدار و ارتقاء حقوق شهروندی از برنامه های مهم شرکت در سال جدید می باشد.
مدیرعامل آبفا گلستان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال حمایت از کالای ایرانی بر تلاش همکاران در راستای استفاده از کالاهای داخلی در خریدهای صورت گرفته برای پروژه ها تاکید کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 556
  • کد خبر : 44033