عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نوروزی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری


دیدار نوروزی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری

دیدار نوروزی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری

همزمان با فرارسیدن سال جدید و عید نوروز، مدیر کل، مدیر حراست، مسئول روابط عمومی و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان علی آباد کتول با نماینده  مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به بیان عملکرد آموزشی این اداره کل در سال گذشته و برنامه های آموزشی سال 97  پرداخت.
وی اظهار داشت: این اداره کل با وجود مراکزی با پتانسیل بالا و ظرفیت های گوناگون آموزشی، سعی داشته تا در راستای توانمند نمودن افراد فاقد مهارت نقش مهمی در حل معضل اشتغال افراد بخصوص جوانان داشته باشد.
حسینی طلب در ادامه افزود: هدف آموزش های فنی و حرفه ای ترغیب مردم به فراگرفتن حداقل یک حرفه کاربردی است تا بتوانند تاثیرات مثبت در خود، محیط و نهایتا جامعه ایجاد کنند و بارها پیشنهاد شده است که خانواده ها همانند دیگر آموزش هایی که آنها را در اولویت قرار می دهند، فراگیری حداقل یک حرفه برای فرزند خود را در سبد خانوار قرار دهند تا از همان ابتدا با آموزش های مهارتی بیگانه نبوده و بتوانند برای شغل خود در آینده نیز تصمیم گیری صحیحی نموده و به مشکل برنخورند.
حضرت آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته این اداره کل، فراگیری آموزش های فنی وحرفه ای را یکی از ملزومات جوانان حال حاضر دانست و گفت: فراگیری دانش های مهارتی در سرعت اشتغال فرد مهم بوده و بالا بردن سطح این دانش ها مطمئنا در آینده اثرات مثبت آن شامل خود فرد خواهد شد.
وی در پایان توفیق روزافزون برای کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از خداوند منان خواستار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .