عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه نخست سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان در بخش آموزش،پژوهش وفناوری


کسب رتبه نخست سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان در بخش آموزش،پژوهش وفناوری

کسب رتبه نخست سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان در بخش آموزش،پژوهش وفناوری

کسب رتبه نخست سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان برای سومین سال متوالی در بخش آموزش ،پژوهش وفناوری در ششمین جشنواره پژوهش وفناوری صنعت،معدن وتجارت کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ، سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان برای سومین سال متوالی در بخش آموزش ،پژوهش وفناوری در ششمین جشنواره پژوهش وفناوری صنعت،معدن وتجارت کشوررتبه نخست را کسب کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت:کسب رتبه نخست سازمان در شاخص های عملیاتی ورتبه 11-9 در شاخص های عملکردی 3 استان دارای امتیاز برابر میباشند در شش ماهه نخست سال 96 در سطح کشور ،لازم به ذکر است استان گلستان در سال 95 در شاخص های عملکردی دارای رتبه 19 کشوری بوده است.

وی گفت:کسب رتبه 4 سازمان در بهبود ویژگی های فضای کسب وکار در کشور در 6 ماهه نخست سال 96 لازم به ذکر است میانگین صدور جواز تاسیس در استان 4.5 روز به 3 روز کاهش یافته است که پایین تر از میانگین صدور جواز تاسسی در 31 استان کشور 5.2 روز است میباشد.

قوانلو اظهارنمود: میانگین صدور پروانه بهره برداری در استان از 14 روز به 9 روز کاهش یافته است که پایین تر از میانگین صدور پروانه بهره برداری در 31 استان کشور که 19 روز است میباشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 482
  • کد خبر : 44301