عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان میزبان نشست آموزشی - مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران


گلستان میزبان نشست آموزشی - مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران

گلستان میزبان نشست آموزشی - مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران

 

 

 

 

 

محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: نشست آموزشی - مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران در تاریخ 17 الی 20 اردیبهشت ماه سال جاری در گرگان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی اعلام کرد:طبق برنامه ریزی انجام شده این نشست آموزشی - مشورتی با حضور مهندس نیره پیروز بخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، معاونین سازمان ،مدیران کل ستادی و مدیران کل استاندارد استان ها و جمعی از مسئولان ارشد استانی با هدف تشریح نظام های استاندارد سازی بویژه رویکرد نوین استاندارد سازی در ایران و تبیین سیاست های سازمان در سال حمایت از کالای ایرانی و.. به میزبانی اداره کل استاندارد گلستان برگزار می شود.

 

وی بررسی عملکرد یک ساله سازمان و ادارات تابعه، ایجاد وحدت رویه و انسجام بیشتر،هدف گذاری در برنامه های آتی سازمان در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است،از دیگر اهداف این نشست آموزشی - مشورتی خواند و افزود: با توجه به عملکرد خوب اداره کل استاندارد گلستان در سال گذشته در بخش های مختلف، میزبانی این دوره به استان گلستان محول گردید که امیدواریم با هم فکری و تلاش همکاران و کمک مسئولین استانی بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .