عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعداد 6 هزار و 617 اشتراک فاضلاب ( آحاد )در شهر کردکوی وجود دارد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کردکوی:

تعداد 6 هزار و 617 اشتراک فاضلاب ( آحاد )در شهر کردکوی وجود دارد

 

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کردکوی گفت: تعداد 6 هزار و 617 اشتراک فاضلاب (آحاد) در شهر کردکوی وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، آقای احمد حسینی آزاد در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: در سال گذشته حدود 63 کیلومتر از شبکه و خط انتقال فاضلاب شهر کردکوی با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی شستشو شده است.
به گفته وی، انجام عملیات ویدئومتری 915 متر از شبکه فاضلاب، 124 موردرفع گیر شبکه و انشعاب، 69 مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب و 20 مورد تعویض دریجه منهول فاضلاب بخشی از اقدامات انجام شده توسط امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی می باشد.
آقای حسینی آزاد با بیان اینکه مهپاشی منهول های فاضلاب می تواند از شیوع حشرات و حیوانات موذی پیشگیری نماید، تصریح کرد: با هدف رعایت موارد ایمنی و بهداشتی محیط، تمامی منهول های فاضلاب شهر کردکوی در سال گذشته دو بار مهپاشی شد.
وی یادآور شد: یک هزار و 251 مورد بازرسی منهول فاضلاب، 200 مورد همسطح سازی دریچه منهول فاضلاب، 147 مورد فروش انشعاب فاضلاب (آحاد) از دیگر اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب شهر کردکوی می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کردکوی حجم فاضلاب تصفیه شده در این شهر را در سال 1396  دو میلیون و 391 هزار مترمکعب عنوان کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 455
  • کد خبر : 44356