عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از شرکت بیش از 42 هزار نفردر آزمون های مهارتی در سال 1396 خبر داد


رئیس آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از شرکت بیش از 42 هزار نفردر آزمون های مهارتی در سال 1396 خبر داد

رئیس آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از شرکت بیش از 42 هزار نفردر آزمون های مهارتی در سال 1396 خبر داد

سیدعباس موسوی رئیس آزمون این اداره کل  در خصوص عملکرد حوزه ارزشیابی و سنجش مهارت این اداره کل تصریح نمود:در سال 1396 این اداره کل توانسته 42 هزار و346 نفر  را در سطح استان مورد ارزشیابی مهارتی در قالب  صنعت ساختمان ، تفاهمنامه ،آزمون آنلاین و نیروهای مسلح  بخش های دولتی و غیر دولتی  قرار دهد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، موسوی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در آزمون های هماهنگ تعداد 25 هزار و 230نفر ، در آزمون های تفاهمنامه فرش و صنایع دستی 328نفر، در آزمون های صنعت ساختمان تعداد 4025  نفر و در آزمون های آنلاین تعداد 10 هزار و 126 نفر که مجموع آنها به 42 هزار و  346 نفر می رسد.
رئیس آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در ادامه بیان کرد: در سال96 با همکاری مربیان مراکز، تعداد 49600 سوال طراحی و ممیزی گردیده است.
موسوی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در شهرستانهای استان آزمون بصورت کاغذی برگزار می گردد تعداد 49هزار و 600 سوال برای آزمون های آموزشی، صنعت ساختمان و تفاهمنامه فرش و صنایع دستی و... طراحی و ممیزی گردیده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .