عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک هزار و 135 کنتور خراب مشترکین شهرهای بندرگز و نوکنده تعویض شد

در سال گذشته

یک هزار و 135 کنتور خراب مشترکین شهرهای بندرگز و نوکنده تعویض شد

مدیرامور آب و فاضلاب منطقه بندرگز گفت: در سال گذشته یک هزار و 135 کنتور خراب مشترکین شهرهای بندرگز و نوکنده با هدف کاهش هدررفت آب تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس زین العابدین محمدی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش ‌از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌نماید.
وی اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب را از اقدامات مهم در جهت جلوگیری از پرت آب و واگذاری انشعاب برشمرد و افزود: در سال گذشته 850 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان بندرگز و نوکنده انجام شده است.
مهندس محمدی تصریح کرد: تعویض 156 فقره انشعاب فرسوده، 401 فقره رفع اتفاقات خط انتقال و شبکه توزیع آب و انشعاب و نصب 5 شیر تخلیه از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.
وی توزیع آب شرب سالم و بهداشتی را مهم ترین اولویت کاری این اداره عنوان کرد و گفت: در سال گذشته با هدف تامین آب شرب سالم برای شهروندان، 20 کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب و مخزن 500 مترمکعبی بندرگز شستشو شد.
مهندس محمدی خاطرنشان کرد: نصب 10 دستگاه کنتور مغناطیسی، تهیه دو دستگاه کلریناتور جهت گندزدایی مخازن بندرگز و نوکنده، خرید و نصب دو دستگاه فشارسنج آنلاین، دو هزار و 595 مورد کلرسنجی از فعالیت های امور آب و فاضلاب بندرگز و نوکنده می باشد.
مدیرامور آب و فاضلاب منطقه بندرگز یادآور شد: ویدئومتری و اسیدشویی چاه شماره 4 و 5 بندرگز و چاه شماره 1 نوکنده به منظور افزایش آبدهی چاه و لایروبی چاه شماره 1 بندرگز و نصب هیدرو سیکلون بر روی این چاه با هدف افزایش میزان آبدهی و استحصال آب بدون کدورت انجام شده است.
وی به تشرح اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب پرداخت و گفت: شستشوی 49 کیلومتر و 813 متر از شبکه فاضلاب، مهپاشی 898 منهول فاضلاب، تعویض 7 دریچه منهول فاضلاب، 92 مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات فاضلاب، 152 مورد همسطح سازی دریچه منهول، ویدئومتری 300 متر از شبکه فاضلاب از فعالیت های انجام شده در بخش فاضلاب می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 429
  • کد خبر : 44403