عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رده انرژی تمام ساختمان های اداری شرکت گاز استان گلستان تعیین گردید


رده انرژی تمام ساختمان های اداری شرکت گاز استان گلستان تعیین گردید

 مهندس صفر علی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت گاز گلستان در این خصوص گفت: به منظور مشخص نمودن میزان مصرف انرژی مراکز اداری و تعیین رده انرژی هر یک از ساختمانها منطبق با استاندارد 14254 برنامه شناسایی و رتبه بندی مصرف انرژی در بیش از 20 هزار متر مربع از ساختمان های شرکت در دستور کار کمیته بهینه سازی (کاهش اتلاف) شرکت قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، وی افزود: این فرآیند با جمع آوری داده های مندرج در قبوض برق و گاز طبیعی طی سال 92 و تکمیل اطلاعات از طریق خود اظهاری ارائه شده از سوی متولیان مصرف انرژی انجام پذیرفت .

 مهندس جمال لیوانی اذعان داشت: در ادامه این روند با استفاده از فرآیند تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی، میزان انرژی مصرف شده به ازای هر کیلو وات ساعت بر متر مربع در سال هر ساختمان مشخص گردید.

 وی در ادامه گفت: کلیه اقدامات ذکر شده با هدف کاهش اتلاف انرژی و ارتقای رده انرژی ساختمان ها انجام گرفته است؛ برهمین اساس ،اقدامات اصلاحی و بهبود مستمر در سه بخش بدون هزینه ، کم هزینه و هزینه زیاد در قالب پروژه پژوهشی ممیزی سطح یک ساختمان های شرکت اولویت بندی خواهد شد .

 مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت: انتظار می رود با تعریف صحیح مسئله یعنی اتلاف درسه حوزه فرهنگی، معماری و تأسیسات واتخاذ تصمیمات مناسب اصلاحی در دو بخش بدون هزینه و کم هزینه سبب گردد تا رده انرژی ساختمان های دردست بررسی در دوره یکساله حداقل دو رتبه ارتقاء یابند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .