عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تعاون، کار گلستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات در ایجاد مشاغل جدید در استان


مدیرکل تعاون، کار گلستان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات در ایجاد مشاغل جدید در استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بر بسط و گسترش فناوری اطلاعات برای ایجاد مشاغل جدید تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی اظهار کرد: فناوری اطلاعات در ایجاد بسترهای مناسب برای رونق صنعت گردشگری بسیار موثر است و با استفاده از ظرفیت های این حوزه می توان کسب و کارهای جدید راه اندازی کرد.

وی با تاکید بر توسعه آموزش فناوری های نوین افزود: افرادی که در مشاغل سنتی مشغول کار هستند با گذراندن این دوره ها توانمند شده و زمینه تثبیت اشتغال آنان فراهم خواهد شد.

مازندرانی به طرح تکاپو اشاره و خاطر نشان کرد: این طرح در حال حاضر در استان درحال اجراست و در سال جاری با شدت بیشتری دنبال خواهد شد تا شاهد رشد خلاقیت جوانان در حوزه فناوری اطلاعات باشیم.

وی ضمن ابراز علاقه مندی به حمایت از زیرساخت های اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات اذعان داشت: در برنامه حمایت از طرح های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی ، حوزه فناوری اطلاعات جزء رسته های اولویت دار استان قرار دارد و ما می توانیم با ارائه تسهیلات مناسب از این طرح ها حمایت کنیم.

احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز گفت: ارتباط فناوری اطلاعات با حوزه های سلامت، گردشگری، خدمات شهری و ... نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته  است و در استفاده از این ظرفیت از تمامی ایده های نو و خلاقانه استقبال خواهیم کرد.

وی در پایان بر تشکیل کمیته اختصاصی در مورد ایجاد اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات با حضور شرکت ها و سرمایه گذاران تاکید کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 410
  • کد خبر : 44771