عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برون سپاری فعالیت ها مو جب افزایش بهره وری می شود

معاون خدمات و مشترکین آبفا گلستان:

برون سپاری فعالیت ها مو جب افزایش بهره وری می شود

معاون خدمات و مشترکین آبفا گلستان گفت: برون سپاری فعالیت ها موجب افزایش بهره وری می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس داود احمدی نصرآبادی در نشست مشترک با معاون مشترکین خراسان شمالی، افزود: استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در واحد مشترکین علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان می تواند تاثیر بسزایی در وصول بدهی های شرکت داشته باشد.
به گفته وی، با دریافت به موقع بدهی ها می توان طرح های آبرسانی را بهتر و باسرعت بیشتر اجرا کرد و این امر موجب افزایش رضایتمندی مشترکین می شود.
وی ضمن تشریح فعالیت های حوزه مشترکین عنوان کرد: در بخش برون سپاری فعالیت های واحد مشترکین در شهرگرگان موفقیت های خوبی حاصل شده و سعی می کنیم با رفع نواقص طرح، آن را برای سایر شهرهای استان نیز پیاده سازی کنیم.
مهندس نصرآبادی خاطرنشان کرد: مدیریت نیروی انسانی و نظارت کامل بر فعالیت پیمانکاران برای اجرای بهتر طرح ها ضروری است.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات باکیفیت و مستمر و تلاش در راستای کاهش هزینه ها، استفاده بهینه از منابع و امکانات و جلب رضایت مندی مشترکین از دغدغه های اصلی ما می باشد، تصریح کرد: انتقال تجربیات و ارائه راهکار مناسب برای مقابله با چالش های پیش رو می تواند از هدررفت سرمایه ها جلوگیری نماید.
معاون خدمات و مشترکین آبفا گلستان یادآور شد: این نشست با هدف تبادل تجربیات شرکت آبفا گلستان و آبفا خراسان شمالی برگزار شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 572
  • کد خبر : 44878