عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه 5 طرح توسط شرکت آبفا درجشنواره توانمندی های بهره برداری صنعت آب و فاضلاب


ارائه 5 طرح توسط شرکت آبفا درجشنواره توانمندی های بهره برداری صنعت آب و فاضلاب

ارائه 5 طرح توسط شرکت آبفا درجشنواره توانمندی های بهره برداری صنعت آب و فاضلاب

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت دومین جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب کشور از تاریخ 9 الی 11 دی ماه سالجاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری تهران برگزار خواهد شد، که واحد بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با ارائه 5 طرح در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد .

به گزارش پایگاه خبری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مهندس محمد هادی رحمتی افزود : این شرکت با ارائه طرح‌ تصفيه گر آب و پس آب، محلول DPD، دستگاه اخطار ترکیدگی شبکه آب داخلی مشترکین ، ساخت پروانه و پوسته پمپها ، و حذف آلاینده های آب بوسیله نانو ذرات اسپینل مشتق از روش سل – ژل حضوری گسترده و فعال در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه بهره برداری صنعت آب و فاضلاب کشور را معرفي توانمندي‌ها و توليدات داخلي، تبادل دستاوردهاي علمي و فني و ارج نهادن به تلاش‌هاي صادقانه دست‌اندرکاران بخش بهره‌برداري صنعت آب و فاضلاب در گستره ملّي و بين المللي بیان کرد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان ابراز امیدواری کرد که این جشنواره و نمایشگاه به عنوان تخصصی ترین هم آورد این حوزه در کشور، علاوه بر ارتقا توان فنی داخل، سبب افزایش بهره وری مدیریت بهینه مصرف آب شرب و خدمت رسانی به مردم شریف استان گلستان شود.

 

ارائه 5 طرح توسط شرکت آبفا درجشنواره توانمندی های بهره برداری صنعت آب و فاضلاب

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1548
  • کد خبر : 4501