عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصلاح و توسعه یک هزار و 700 متر از شبکه توزیع آب شهر آق قلا و انبارالوم

در سال گذشته انجام شد

اصلاح و توسعه یک هزار و 700 متر از شبکه توزیع آب شهر آق قلا و انبارالوم

 

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آق قلا از اصلاح و توسعه یک هزار و 700 متر از شبکه توزیع آب شرب شهرهای آق قلا و انبارالوم در سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، سلیمان غفاری در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در این راستا 750 متر اصلاح شبکه توزیع و 750 متر توسعه شبکه توزیع آب در شهر آق قلا و 200 متر توسعه شبکه توزیع آب شرب در شهر انبارالوم انجام شده است.
وی تعویض کنتورهای خراب و فرسوده را اقدام مهمی در جهت کاهش هدررفت آب برشمرد و افزود: در سال گذشته یک هزار و 207 کنتور خراب و فرسوده در آق قلا و انبار الوم تعویض شده است که از این تعداد 930 کنتور در شهر آق قلا و 277 کنتور در شهر انبار الوم بوده است.
به گفته غفاری، تعویض 102 فقره انشعاب فرسوده، بازسازی 674 انشعاب فرسوده، تعمیرات و بازسازی 114 مورد خطوط شبکه توزیع، 12 مورد شناسایی و مرئی سازی شیرآلات شبکه توزیع بخشی از اقدامات انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه آق قلا می باشد.
وی با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده گفت: 3 مورد بازسازی خطوط انتقال، 193 کیلومتر بازرسی دیداری و چشمی شبکه توزیع، 3 هزار و 81 مورد  بازدید از تاسیسات و منابع تامین و نصب یک دستگاه کنتور مغناطیسی از فعالیت های انجام شده در سال قبل می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 45146