عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جریمه 230 میلیاردی دو واحد متخلف تولید آرد در استان توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان


جریمه 230 میلیاردی دو واحد متخلف تولید آرد در استان توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان


رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با اعلام این خبر گفت، بازرسان این سازمان با نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای تولیدی در سراسر نقاط استان با هرگونه تخلفات احتمالی مطابق قانون برخورد خواهند نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: در پی گزارشات دریافتی ستاد خبری سازمان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی تعدادی از واحدهای تولید کننده آرد در سطح استان تیمی از بازرسان برای رسیدگی و بررسی موارد مطروحه اعزام و پس از بررسیهای بعمل آمده تخلف عرضه خارج از شبکه گندم امانی دو واحد تولیدی آرد شناسایی و محرز گردید.

وی در ادامه افزود، پس از بررسیهای بعمل آمده و احراز تخلف عرضه خارج از شبکه 18 هزار و 600 تن گندم امانی دولت، پرونده تخلفات این واحدها به ارزش ریالی 233 میلیارد و 164 میلیون و50 هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

اصغری همچنین با بیان اهمیت این موضوع از مدیران واحدهای تهیه و توزیع آرد در سراسر استان خواست تا با رعایت موضوعات بهداشتی و سلامت محصول نهایی در تولید آرد مناسب و با کیفیت که رابطه مستقیم با تهیه نان مرغوب به عنوان قوت اصلی مردم را دارد کوشا بوده و شرکتهای تهیه و توزیع کننده گندم را موظف به رعایت چهارچوب موازین قانونی دانست.

این مقام مسئول با اشاره به حضور احتمالی برخی از سودجویان و دلالان خرید و فروش گندم در سطح بازار از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرصه خبر داد و خروج هر گونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی را ممنوع دانسته و افزود در صورت فروش غیر قانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحدهای خاطی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان استفاده از گندم و آرد با قیمت و کیفیت مناسب،توجه بیشتر به موضوع آموزش تولید کنندگان و همکاری مردمی در امر تخلف یابی از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات 124 را از راهکارهای اصلی کاهش تخلفات عنوان نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 461
  • کد خبر : 45226