عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه تاسیس مرکز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان


انعقاد تفاهم نامه تاسیس مرکز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با توجه به آمار 40 درصد بیکاران دارای مدرک دانشگاهی این استان، واحد علی آباد کتول را یکی از پتانسیل‌های علمی آموزشی برای رفع این مشکل معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، در راستای انعقاد تفاهم نامه تاسیس مرکز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل استان گفت: برای رفع اشتغال جوانان استان می کوشیم تا با گسترش همکاری های علمی، فنی و تحقیقاتی و مهارت آموزی امور اجرایی از پتانسیل دانشگاه ها و مراکز علمی استفاده کنیم.
بنابراین گزارش، حسینی طلب با اعلام این خبر افزود: امیدواریم با جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول در سطح استان، زمینه آموزش حرفه ای به دانشجویان در راستای تحقق اشتغال زایی و توانمند سازی آنها در استان و کشور را فراهم سازیم.
سپس علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه های مختلف علمی و آموزشی گفت: قطعاً با امضای این تفاهم نامه و ایجاد ارتباط بیشتر میان دانشگاه و صنعت و عملیاتی کردن مفاد این تفاهم نامه می توانیم به یک الگو برای سایر دستگاه های استان تبدیل شویم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .