عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد


گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد

تیم والیبال ساحلی سرخ­آبی اعزامی از استان گلستان، قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان گلستان، تیم گلستان در پایان رقابت های والیبال ساحلی کارگران کشور به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های تهران وچابکسرگیلان نیز در جایگاه‌های دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور گرامیداشت هفته کارگر بعدازظهر جمعه با شرکت تیم های مطرح والیبال ساحلی کشور به مدت دو روز و به میزبانی شهر مرزی بندر آستارا برگزار و باقهرمانی تیم سرخ آبی گلستان به پایان رسید و تیم های نگاه احیای سلامت تهران و املاک پیمان چابکسر به ترتیب در سکوی های دوم وسوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در روز پایانی این رقابت‌ها و در دیدار رده بندی مسابقات، تیم گیلانی املاک پیمان چابکسر موفق به شکست تیم کارگران استان گیلان شد و در دیدار فینال تیم پرقدرت و با تجربه سرخ آبی گلستان بر تیم نگاه احیای سلامت تهران غلبه کرد و قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد.

رقابت های قهرمانی والیبال ساحلی کارگران کشور با حضور ۸ تیم والیبال ساحلی تهران، قزوین،  کرمان، خوزستان، گلستان، اردبیل، گیلان و کردستان ازظهر پنجشنبه  در محل ساحل سفیر امید شهر مرزی آستارا برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به مدت دو روز و در مراحل مقدماتی، نهایی، رده بندی و فینال و به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر برگزار شد، چهره های شاخص والیبال ساحلی کشور حضور داشتند.

این مسابقات به صورت دو نفره برگزار شد و در مجموع ۲۴ نفر از هشت تیم اعم از ۱۶ ورزشکار و ۸ سرپرست در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 500
  • کد خبر : 45301