عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از 98 كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد


از 98 كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد

 

از 98 كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد

گلستـان – گرگـان – روابـط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان گلستان– در همایشی از کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در گرگان تجلیل شد.

ایـن همایش که روز یکشنبـه به مناسبت دهم اردیبهشت مـاه روز صنعت برق و یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد از کارگـران نمونـه تجلیـ ل و تقدیر بعمل آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در این همایش از تلاشها و مجاهدت های كارگران در صنعت برق قدرداني كرد و گفت: همیشه تلاش هیئت مدیره و مدیران ستادی و مدیریت های توزیع شهرستانهای شرکت برق گلستان بر این بود و خواهد بود تا یک فضای همدلی، دوستی و محبت و فضای کار را فراهم کنیم.

مهندس علی اکبر نصیری با اشاره به شدت گرمای تابستان پیش‎رو گفت: مدیریت مصرف و بحران برق باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه سال به سال بر افتخارات شرکت برق گلستان افزوده می شود افزود: این افتخارات بدست نیامد مگر به همت والای تک تک شما پرسنل سخت کوش صنعت برق و به شماها افتخار می کنیم.

وی در ادامه خوب و صادقانه کارکردن را از اهداف اصلی پرسنل شرکت برق گلستان عنوان کرد و گفت: اگر لحظه لحظه کارهای مان همراه با نیت خدایی و رضایت مردم توام باشد ، قطعا ثواب آن بسیار بیشتر است.

همچنین معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به نحوه انتخاب کارگران نمونه اشاره کرد و اظهار داشت: امسال با مجوز مدیرعامل و هیئت مدیره محترم تعداد کارگران نمونه نسبت به سال قبل 12 درصد رشد داشته است، دارا بودن بالاترین امتیاز ارزیابی در سال96 رعایت نظم و انضباط اداری، نداشتن پرونده در کمیته انضباطی و رعایت شئونات اسلامی و دارا بودن تخصص لازم در کارهای محوله از شاخصهای تعیین و انتخاب کارگران نمونه بوده است.

دکتر ابوالفضل اکبری در ادامه به فعالیت های صورت گرفته شرکت اشاره کرد و افزود: تدوین برنامه استراتژیک در افق 1404 استقرار سیستم داشبورد، استقرار سیستم سلامت اداری، استقرار سیستم مدیریت دانش، استقرار نظام آراستگی سازمان، ایجاد آرشیو الکترونیکی، مکانیزاسیون ارزشیابی عملکرد کارکنان از جمله فعالیت های کلان انجام گرفته در حوزه ی منابع انسانی شرکت است.

از 98 كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق استان گلستان تجليل شد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .