عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ارزیابی عملکردبیمه بیکاری


کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ارزیابی عملکردبیمه بیکاری

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در ارزیابی عملکرد بیمه بیکاری رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، طی نامه ای از تلاشهای اداره کل تعاون کار گلستان در کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد بیمه بیکاری تجلیل کرد.

براساس ارزیابی سالانه عملکرد واحدهای اجرایی استان ها به منظور بررسی و سنجش میزان تحقق برنامه های پیش بینی شده، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با کسب 100 امتیاز کامل ، حائز رتبه برتر در بین استان های کشور شد.

سعید دنکوب معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در این باره گفت: در راستای صیانت از نیروی کار با تاکید بر ارتقای بهره وری نیروی کار و در جهت تعمیق اصل سه جانبه گرایی و حفظ و نگهداشت نیروی کار، برنامه های مختلفی را در خصوص بیمه بیکاری در استان به اجرا درآوردیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 4 هزار نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان داریم، افزود: در سال گذشته تعداد 352 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری از طریق تسهیلات و 54 نفر نیز از طریق گذراندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای موفق به اشتغال مجدد شدند.

دنکوب خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی مقرری بگیران نیز در سال 96 تعداد 663 نفر به سازمان فنی و حرفه ای و 14 نفر نیز به نهضت سوادآموزی معرفی شدند و اکنون در حال گذراندن دوره های آموزشی مختلف هستند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 587
  • کد خبر : 45511