عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دﻋﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﻧﺎﻣﻪ‌ام را ﺑﺨﻮاﻧﯽ!


دﻋﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﻧﺎﻣﻪ‌ام را ﺑﺨﻮاﻧﯽ!

دﻋﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﻧﺎﻣﻪ‌ام را ﺑﺨﻮاﻧﯽ!

 

دﻋﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﻧﺎﻣﻪ‌ام را ﺑﺨﻮاﻧﯽ!

کارگاه نامه و خاطره‌نویسی رضوی با عنوان «دعا می‌کنم نامه‌ام را بخوانی!» به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری گلستان و با همکاری کتاب‌خانه‌ی سیار شهری کانون در مدرسه‌ی دخترانه‌ی بلال حبشی گرگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این کارگاه ادبی که در راستای تحقق اهداف جشنواره‌ی رضوی و نیز ایجاد فرصت برای حضور اعضای فعال مکاتبه‌ای استان در مسابقات کشوری و نیز شناسایی استعداد‌های ادبی و پایدارسازی اعضای مرتبط با بخش مکاتبه‌ای و کتاب‌خانه‌ی سیار برگزار شد، سیده‌محدثه حسینی کارشناس ادبی و راحمه شهریاری مربی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خواندن چند اثر در قالب خاطره به معرفی مواضع جشنواره‌ی رضوی پرداختند.

 

بچه‌ها با به‌کار بستن مباحث مطرح شده در این کارگاه، موفق به خلق 70 اثر شعری به همراه نامه در وصف آقا امام رضا‌ (ع) شدند.

گفتنی‌ است با وجود محرومیت فرهنگی و اقتصادی در بین دانش‌آموزان این مدرسه که گاه آرزوی بزرگ‌شان داشتن لوازم ضروری زندگی است، کیفیت آثار گواه بر مطالعه و آشنایی اعضا با کتاب است که نتیجه‌ی حضور مستمر کتاب‌خانه‌ی سیار شهری کانون در مدارس این منطقه است.

تاکنون بخش مکاتبه‌ای با شمار بالغ بر 150 عضو در گروه‌های سنی مختلف فعال و ارشد در حال فعالیت است که در سال‌های اخیر توانسته است بسیاری از اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و مناطق محروم را تحت پوشش این ارتباط دلی و کاغذی قرار دهد و از طریق نامه با آن‌ها در ارتباط باشد.

دﻋﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﻧﺎﻣﻪ‌ام را ﺑﺨﻮاﻧﯽ!

 

دﻋﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﻧﺎﻣﻪ‌ام را ﺑﺨﻮاﻧﯽ!

 

دﻋﺎ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﻧﺎﻣﻪ‌ام را ﺑﺨﻮاﻧﯽ!

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .