عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیل به تاسیسات آبی گرگان خسارتی وارد نکرده است

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گرگان:

سیل به تاسیسات آبی گرگان خسارتی وارد نکرده است

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گرگان گفت: سیل به تاسیسات آبی و خطوط آبرسانی منطقه گرگان خسارتی وارد نکرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مهندس "رضا سوخته سرایی" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: شدت بارش های روز چهارشنبه 26 اردیبهشت در نواحی جنوبی شهر گرگان و در محور زیارت منجر به جاری شدن روان آب و سیل در رودخانه های زیارت و النگدره شد.
وی تصریح کرد: با جاری شدن سیل و به علت انباشت آورده (نخاله، سنگ، خاک و ...) ناشی از شسته شدن مسیر رودخانه در پشت آبگیر زیارت و همچنین آبگیر النگدره، عملیات آبگیری در تصفیه خانه های الگندره و نهارخوران قطع شده بود که با همت و تلاش پرسنل امور آب و فاضلاب منطقه گرگان و در کمترین زمان ممکن، عملیات لایروبی و حمل آورده ها انجام شده و آب رودخانه های مذکور جهت تصفیه به جریان افتاد و از قطعی آب شرب مشترکین جلوگیری شد.
مهندس سوخته سرایی با بیان اینکه حوضچه های آبگیری از چشمه های مسیر زیارت در اثر بار آورده ناشی از باران پر شده بود، اظهار داشت: این امر موجب کدورت آب شده که این حوضچه ها نیز شستشو و در مدار بهره برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به خسارت ناشی از سیل گفت: در برآوردهای اولیه میزان خسارت ناشی از بروز سیل شامل انجام عملیات لایروبی و حمل نخاله ها، سنگ و گراویل و همچنین شستشوی حوضچه ها به میزان 100 میلیون ريال می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 610
  • کد خبر : 45632