عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان برنامه هاي ویژه ماه مبارك رمضان شرکت را تشريح کرد


مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان برنامه هاي ویژه ماه مبارك رمضان شرکت را تشريح کرد

 
به گزارش روابط عمومي،مهندس رحیمی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گازاستان گلستان باتبريك فرارسیدن ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه های ویژه ماه نزول قرآن پرداخت. 
وی گفت:همه ساله این شرکت به منظور استفاده مطلوب  تر از  ماه پرخیر و برکت رمضان ویژه برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی را در اداره مرکزی و ادارات گازرسانی برنامه ريزي و اجرا می کند. 
رحیمی با تشريح اهم برنامه های اين ماه مبارک افزود:برگزاري همه روزه نماز جماعت،بیان احکام شرعی،تلاوت روزانه قرآن کریم و دعاهای وارده ویژه ماه رمضان بين نمازظهروعصر،برگزاري مسابقات حفظ قرآن و مباحث فرهنگی،ديني و احكام ویژه این ایام،کرسی تلاوت نورو استفاده از مفسران قرآنی  از جمله برنامه های دردست اجرا می باشد. 
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در ادامه افزود: ارسال پیامها و احادیث مرتبط با این ایام،بیان احکام ماه رمضان توسط امامان جماعت بین صلاتین،نصب بنر واستند ویژه ادعیه های ماه مبارک،تجلیل از فعالان نماز و قرآن،جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی همکاران جهت کمک به مستمندان ،حضور همکاران در طرح ایتام و اکرام و سایر موارد دیگر از جمله برنامه های این شرکت می باشد. 
  



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .