عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل گاز گلستان با بخشداران شرق استان و تأکید بر مصرف بهینه گاز


دیدار مدیرعامل گاز گلستان با بخشداران شرق استان و تأکید بر مصرف بهینه گاز

 

 مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان با حضور در شرق استان گلستان با تنی چند از بخشداران منطقه دیدار نموده و پیرامون اطلاع رسانی و روند توسعه و ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی بحت و تبادل نظر کردند.

 به گزارش روابط عمومی مهندس صفر علی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه خبری گاز گلستان در خصوص اهداف برگزاری این نشستها گفت: در حال حاضر در فصل سرما قرار داریم و مصرف گاز مشترکین استان نسبت به فصول گرم سال بویژه در بخش خانگی بسیار بالا می باشد؛ لذا در همین راستا طی نشستی با تعدادی از بخشداران شرق استان در زمینه مدیریت مصرف به تبادل نظر پرداختیم .

 وی افزود:در این نشستها ضمن بررسی روند گاز رسانی منطقه و مسائل و مشکلات موجود ، اهمیت اهتمام به مقوله صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی نیز مطرح شد که خوشبختانه همه بخشداران عزیز از این برنامه استقبال نمودند و برای همکاری با این شرکت مصمم بودند.

 جمال لیوانی تصريح كرد: در این جلسات مقرر شد به منظور توسعه و ترویج فرهنگ مصرف با مساعدت بخشداران محترم فرهنگ سازی جامعی از مبادی مختلف بویژه شورای اداری و تریبونهای نماز جمعه و جماعات و دهیاریهای روستا صورت پذیرد.

 مدیرعامل گاز گلستان در خاتمه ضمن تاکید بر صرفه جویی در مصرف گاز اظهار داشت:در این زمینه ما تفاهم نامه همکاری با سازمانها دولتی و خصوصی منعقد نمودیم تا رسالت بزرگی که بر عهده داریم را به نحو مطلوب و جامعی انجام دهیم .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .