عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در تجمعات یوم ا... نهم دی


بیانیه تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در تجمعات یوم ا... نهم دی

بیانیه تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در تجمعات یوم ا... نهم دی

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور وحدت آفرین مردم ولایی استان گلستان در گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دیماه از حضور گسترده ، وحدت‌بخش و امیدآفرین شما مردم غیور و همیشه در صحنه استان ولایتمدار گلستان طی بیانیه ای تقدیر و تشکر کرد. که متن آن بدین شرح است:

حضور گسترده ، وحدت‌بخش و امیدآفرین شما مردم غیور و همیشه در صحنه استان ولایتمدار گلستان در پنجمین سالگرد حماسه ملی یوم ا... نهم دی  به درستی که تجلی قدرت الهی و برگرفته از ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران اسلامی است تا در پیامی کوبنده بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم بپیچد و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

شما مردم با عزت و غیور استان گلستان با حضور خود در اجتماعات باشکوه سراسر استان میثاق دوباره ای با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعتی مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای داشتید و با وحدت و همدلی و حضور گسترده خود قلب امام زمان (عجل الله) و همچنین نائب برحقش را شاد و چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور کردید.

بی شک این حضور پرشور  پیام وحدت و همدلی را تحت لوای ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران رابه جهانیان رسانید و موجب بصیرت افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد .

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان  ضمن سپاس و قدردانی از این همه ایثار و وفاداری اقشار مختلف مردم، مسئولین، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، روحانیت معزز، بسیجیان قهرمان، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان که در برگزاری تجمع های بزرگ مردمی حضوری معنادار و موثر موثر داشتند تقدیر و تشکر  به عمل می آید.

 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .