عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سهم فرمانداری و سایر نهادها در حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری محفوظ است


سهم فرمانداری و سایر نهادها در حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری محفوظ است

سهم فرمانداری و سایر نهادها در حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری محفوظ است

حسن هدایتی‌کتولی فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول:

سهم فرمانداری و سایر نهادها در حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری محفوظ است

حسن هدایتی‌کتولی فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول در دیداری که عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان با او داشت، سهم فرمانداری و سایر نهادها در حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری را که با نسل مسوول فردای جامعه سرو کار دارد محفوظ دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، فرماندار علی‌آبادکتول در این نشست با اعلام این مطلب افزود: بحث پیشرفت و تعالی کودکان و نوجوانان برای ما و آحاد جامعه بسیار ارزشمند است و بنده حمایت خود را از توسعه فعاليت‌هاي كانون در جاي جاي شهرستان علی‌آبادکتول اعلام نموده و تلاش خواهيم نمود تا از طريق جلب مشاركت ساير ادارات بستر مناسب را براي ارائه خدمات اثربخش به تمامي كودكان و نوجوانان این شهرستان فراهم سازيم.

در ابتداي اين نشست عبدالرحيم سيفي مدیرکل کانون گلستان ضمن قدرداني از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه كودك و نوجوان، توجه به نيازهاي فرهنگي و اجتماعي كودكان را همانند ديگر شهروندان يك ضرورت دانسته و بيان داشت: كانون تنها نهاد تخصصي در زمينه غني‌سازي مطلوب اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در طول سال است و انتظار است مسوولان با حضور در برنامه‌های کانون، توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان امروز و مسوولان فردای جامعه داشته باشند.

وی تصریح نمود: شناسایی و کشف استعدادهای ذوقی بچه‌ها در کنار آموزش‌های غیررسمی در فضایی متفاوت و مهیج یکی دیگر از ماموریت‌های ذاتی کانون است.

تبديل مركز فرهنگي‌هنري علی‌آبادکتول به مركز فراگير، راه‌اندازي نمايشگاه و عرضه دست‌ساخته‌های اعضای كانون، شركت مديران و مسوولان در برنامه‌هاي كانونيو تجليل از اعضاي برگزيده، كتاب‌خواني براي كودكان، تشكيل كارگروهكودك و مشاور نوجوان فرماندار و اختصاص سهم به كودكان در جلسات شوراي اداري از جمله درخواست‌هايي بود كه توسط مديركل كانون ارائه گرديد.

هم‌چنین فاضله ابراهیمی سرپرست مركز فرهنگي‌هنري كانون علی‌آبادکتول نيز گزارشي از نحوه‌ی برگزاری و اجرای برنامه‌هاي فرهنگي و هنري كانون در طی سال و به‌ویژه فصل تابستان ارائه نمود.

گفتنی است این دیدار با اهدای دست‌ساخته‌ی اعضای کانون از سوی مدیرکل کانون گلستان به فرماندار به پایان رسید.

سهم فرمانداری و سایر نهادها در حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری محفوظ است

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .