عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 38 درصد از مدیران آبفای گلستان از جوانان و بانوان هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان خبر داد:

38 درصد از مدیران آبفای گلستان از جوانان و بانوان هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان با اشاره بر تاکید ریاست محترم جمهوری و نیز استاندار گلستان گفت: 38 درصد از پست های مدیریتی این شرکت در اختیار جوانان و بانوان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "محمدهادی رحمتی" افزود: از مجموع 44 پست مدیریتی در آبفای گلستان 15 پست در اختیار جوانان و بانوان قرار دارد.
به گفته وی، از این تعداد 9 پست در اختیار جوانان زیر 30 سال و 6 پست در اختیار زنان قرار گرفته است.
رحمتی با اشاره به اهمیت توجه به شایستگی ها و ظرفیت های جوانان و زنان خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان در اجرای سیاست های دولت محترم برای واگذاری مدیریت ها به جوانان و زنان شایسته هیچگونه محدودیتی ندارد.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نسل جوان نقش مهمی در توسعه استان دارد، تصریح کرد: بهره گیری از استعدادها و توانمندهای جوانان زمینه را برای توسعه استان فراهم می کند لذا مدیران دستگاه های اجرایی باید فرصت حضور بیش از پیش جوانان در پست های مدیریتی را فراهم نمایند.
گفتنی است، مدیر امور آب و فاضلاب شهرهای نوده خاندوز، خان ببین و جلین و رئیس بهره برداری منطقه کردکوی بخشی از پست های مدیریتی است که در اختیار جوانان قرار گرفته و همچنین مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، مدیر اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب، مدیر دفتر برنامه ریزی و کنترل طرح ها از جمله پست های مدیریتی است که در اختیار بانوان در آبفای گلستان قرار گرفته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 420
  • کد خبر : 45833