عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میزبانی گلستان برای مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس/ اعلام آمادگی 6 کشور برای حضور در رقابت‌ها

میزبانی گلستان برای مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس/ اعلام آمادگی 6 کشور برای حضور در رقابت‌ها

میزبانی گلستان برای مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس/ اعلام آمادگی 6 کشور برای حضور در رقابت‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی گلستان برای مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس خبر داد و گفت: تا به امروز 6 کشور برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، دکتر بهمن طیبی اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس از یکم تا چهارم تیرماه سال جاری در گرگان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در این مسابقات 12 کشور حاضر شوند که تا امروز 6 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه امسال هفت تورنومنت بزرگ ورزشی در گلستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقات درخواست تشکیل ستاد اجرایی مسابقات ورزشی بین‌المللی را به استاندار ارائه کردیم و به زودی این ستاد تشکیل خواهد شد.
طیبی گفت: لزوم هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان است زیرا برگزاری چنین رقابت‌هایی علاوه بر تاثیرات ورزشی، تاثیرات مثبتی را در زمینه گردشگری، اقتصادی و حتی سیاسی و اجتماعی خواهد داشت.
وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات می‌تواند بهترین فرصت برای ارائه فرهنگ اقوام، جاذبه‌های گردشگری و توریستی، نمایش وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی و اثبات همیشگی اقتدار ملی است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره احتمال برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در گلستان، تصریح کرد: موافقت شفاهی از فدراسیون اخذ شده و به احتمال زیاد در مهرماه و یا آبان ماه این مسابقات برگزار می‌شود.
طیبی در پایان تاکید کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده 30 کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .