عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان :میزبانی از رویدادهای بزرگ برنامه ورزش گلستان است

میزبانی از رویدادهای بزرگ برنامه ورزش گلستان است

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان :میزبانی از رویدادهای بزرگ برنامه ورزش گلستان است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: میزبانی از رویدادهای بزرگ و فرامرزی رشته های گوناگون، اولویت ورزش استان در سال 97 برای نمایش توانایی ها، بهبود زیرساخت ها و تلاش در راستای افزایش کیفیت فنی ورزشکاران گلستانی است.
بهمن طیبی در گفت وگو با روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: تکمیل زیر ساخت های گوناگون که در حال انجام است؛ پذیرش میزبانی ها را آسان تر کرده و گلستان را به یکی از استانهای میزبان مسابقات معتبر ورزشی تبدیل کرده است.
وی بیان کرد: یکی از نتایج میزبانی از مسابقات مهم ورزشی؛ افزایش شور و نشاط در جوانان و ایجاد انگیزه و رغبت در آنان برای ورود حرفه ای به ورزش است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: یکی از رویدادهای معتبر ورزشی که تیرماه امسال در گرگان برگزار می شود ، مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس است که تاکنون شش کشور برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.
طیبی ادامه داد: این مسابقات اول تا چهارم تیرماه برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود ورزشکاران 12 کشور در آن شرکت کنند.
وی همچنین از موافقت کنفدراسیون بسکتبال آسیا با میزبانی گرگان برای رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا خبر داد و گفت: موافقت های اولیه برای این میزبانی کسب شده و به زودی زمان و تعداد تیم های شرکت کننده اعلام می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: همکاری و همراهی دستگاه های اداری و اجرایی استان؛ پذیرش این میزبانی ها را آسان تر می کند.
به گفته وی؛ نقش این گونه میزبانی ها با حضور تیم ها و کشورهای گوناگون در رونق و توسعه اقتصادی، گردشگری، صنعت هتل داری، رونق فعالیت رستوران‌ها و اماکن تفریحی انکار ناپذیر است که امیدواریم با برنامه ریزی درست و هدفمند شاهد حداکثر بهره برداری از این میزبانی ها باشیم.
به گزارش ایرنا میزبانی از مسابقات کبدی قهرمانی مردان و زنان آسیا از مهمترین و بزرگترین میزبانی های ورزش استان گلستان بود که سال گذشته انجام شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .