عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلمپ یک کارگاه توزیع کله پاچه غیر مجاز در شهرستان گرگان


پلمپ یک کارگاه توزیع کله پاچه غیر مجاز در شهرستان گرگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، دکتر محمد حسین مسلمیمعاون سلامت دامپزشکی استان گفت: با توجه به تشدید طرح نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامیدر ماه مبارک رمضان ، از یک واحد صنفی غیر مجاز بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: کارشناسان دامپزشکی استان به همراه مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در بازدید از این واحد غیر مجاز، ۴۰ دست کله پاچه گوسفند کشتار غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

مسلمی افزود: همچنین تمام تجهیزات و ادوات مربوط به تمیز کردن کله پاچه از محل ضبط و با دستور مقام قضایی این واحد صنفی پلمب شد.

مسلمی با اشاره به اینکه این کارگاه غیر مجاز کله پاچه ، بدون دریافت هیچ گونه مجوزی از دامپزشکی استان و در شرایط کاملا غیر بهداشتی اقدام به فعالیت می نمود خاطرنشان کرد: کلیه مراکز عرضه و توزیع فرآوردههای خام دامی می بایست تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی فعالیت نمایند . سالم بودن کلیه فرآورده های خام دامی نقش مستقیم بر سلامت مصرف کنندگان این فرآورده ها دارد.

معاون سلامت دامپزشکی استان در پایان توصیه کرد:شهروندان فرآوده های سالم و بهداشتی خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت بروز هر گونه تخلف بهداشتی دراین مراکز مراتب را از طریق شماره تماس 1512 به اطلاع کارشناسان دامپزشکی استان برسانند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره دامپزشکی کل استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .