عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي گلستان در شهرستان هاي شرق استان بررسي شد

با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي:

پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي گلستان در شهرستان هاي شرق استان بررسي شد

 پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي گلستان در شهرستان هاي شرق استان بررسي شد

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان از بازديد و بررسي پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي در شهرستان هاي شرق استان با حضور نمايندگان منتخب مردم خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : مهندس حسين محبوبي مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان در گفتگو با پايگاه خبري اين اداره كل اظهار داشت: با توجه به عدم توسعه متوازن شرق استان در بخش هاي مختلف علي الخصوص زيرساخت ها اين نشست ها و بازديد ها به صورت ادواري برگزار و تصميمات لازم اتخاذ مي شود.

وي ادامه داد: در بازديد بعمل آمده با حضور دكترطيار نماينده معزز مردم شريف گنبد و بخش داشلي برون از روند اجرايي پروژ ه هاي كاكا حالي آخوند،داشلي سفلي ،جاده نفت و محور بيشك تپه ،آرا قويي بوقاز قره اوزين و در نهايت محور آق آباد به حاجي قوشان تصميماتي لازم اتخاد ،همچنين در نشستي مجزا با مهندس كوسه غراوي نماينده شريف مردم شهرستان هاي گاليكش،مينودشت،كلاله ومراوه تپه پروژه هاي در دست اقدام اين اداره كل بررسي و از برخي از پروژه ها بازديد و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان افزود:در راستاي بسط وگسترش عدالت در برخورداري ساير هم استانيهاي عزيز از راه مطلوب و آسفالته در سال گذشته از اعتبارات استاني و ملي با كمك ساير دستگاه هاي ذيربط و مسولين بلند پايه استان و كشور براي رشد درصد برخورداري روستائيان در شهرستان هاي مذكور استفاده حداكثري گرديد و تلاش خواهيم كرد در سالجاري نيز اين روند ادامه داشته باشد.

محبوبي در ادامه اعلام نمود:در حال حاضر 20 پروژه در راه هاي روستايي حوزه شهرستان گنبد و 35 پروژه در راه هاي روستاي حوزه شهرستانهاي كلاله ، مراوه تپه ،كاليكش و مينودشت از محل منابع ملي و استاني تامين اعتبار و در حال اجرا مي باشد.

گفتني است در اين نشست، نمايندگان منتخب مردم شرق استان تسريع در اجراي پروژه ها را خواستار شدند.

پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي گلستان در شهرستان هاي شرق استان بررسي شد

 پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي گلستان در شهرستان هاي شرق استان بررسي شد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .