عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان گلستان مامور ارائه خدمات درمانی به ساکنین کوی عرفان گرگان شد


کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان گلستان مامور ارائه خدمات درمانی به ساکنین کوی عرفان گرگان شد

 

کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان گلستان مامور ارائه خدمات درمانی به ساکنین کوی عرفان گرگان شد

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، بر اساس دستورالعمل بسیج جامعه پزشکی و با توجه به ساختار و ماموریت جدید بسیج مبنی بر اعتلای بسیج در ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی ، خدمت رسانی به مردم محروم کوی عرفان گرگان به کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان محول گردید.

دراولین اقدام این کانون، ضمن تشکیل جلسه با اعضا ، برنامه بازدید میدانی را در دستور کار خود قرار داد و جهت شناخت منطقه مزبور و کشف نیازهای مردم این منطقه این بازدید انجام شد.

 

دراین بازدید ضمن تشکیل جلسه با یکی از خیرینی که در جهت ارتقاء سطح اقتصادی واجتماعی آن منطقه سالها تلاش می نماید ، با حضور در منازل برخی از ساکنین وضعیت زندگی ومعیشت آنها از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

دراین منطقه که در قسمت غربی میدان شهید باهنر گرگان قرار دارد حدود 600 خانوار با جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر زندگی می کنند که بخشی از آنها از اتباع افغان هستند و عمدتا یا بیکاربوده و یا به مشاغل کاذبی همچون دست فروشی و خرید وفروش ضایعات مشغولند و حدود 200 خانوار از 600 خانوار در وضعیت بحرانی از نظر اقتصادی به سر می برند.

پس از این بازدید تصمیم گرفته شد که با تجمیع کمکهای نقدی همکاران ابتدا بسته های غذایی تهیه و در یک نوبت بین این خانواده ها توزیع شود و سپس طبق برنامه ای مدون در طول سال برنامه های بهداشتی و درمانی پیگیری شود.

هم اکنون تیم های ویزیت رایگان از مراکز مختلف درمانی تامین اجتماعی در شهر گرگان مشخص شده اند و بر اساس برنامه ابلاغی آماده ارائه خدمات مورد نیاز به این همشهریان حاشیه نشین هستند.

دکتر حسین پور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان به عنوان مسئول تیم بازدید درخصوص این اقدامات گفت : بسیج به فرموده امام راحل شجره طیبه است و همواره ما را به سوی خوبیها رهنمون می نماید و اکنون در قالب طرح ابلاغی تحت عنوان طرح شهید رهنمون ماموریت یافته ایم که به مردم محروم کوی عرفان گرگان خدمت نماییم و من این موضوع را که همزمان با ماه مبارک رمضان شده است را ودیعه ای الهی جهت ارتقاء روحیات انساندوستانه و الهی برای اعضای کانون بسیج می دانم و فرصتی است برای ارائه خدمت به محروم ترین افراد جامعه که از حداقل های زندگی محرومند

.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .