عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصویب بودجه 368 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های عمرانی

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا گلستان خبر داد:

تصویب بودجه 368 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های عمرانی

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا گلستان از تصویب بودجه 368 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های عمرانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،علی ایومن در گفتگو با پایگاه خبری شرکت، گفت: از این میزان اعتبار 34 میلیارد و 483 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و مابقی از محل اعتبارات غیردولتی و فاینانس تامین می شود.
وی با اشاره به درآمدهای جاری و سرمایه ای تصویب شده در بودجه سال 97، گفت: بودجه شرکت آبفا گلستان در سال 97 در بخش درآمدهاي جاري و سرمايه اي به ترتيب 34 میلیارد و 516 میلیون تومان و 413  میلیارد و 642 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
ایومن هزينه هاي مصوب شده در بخش جاری را 91 ميليارد و 540 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هزینه های شرکت در بخش سرمايه اي 410 ميليارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد 4 هزار و 433 فقره اشتراک به مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان افزوده می شود، گفت: در پایان سال جاری آمار مشترکین تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب گلستان به 284 هزار و 359 فقره افزایش می یابد.
ایومن ضمن اشاره به افزایش مشترکین در بخش فاضلاب گفت: در سال 97 تعداد 4 هزار و 666 فقره اشتراک به مشترکین بخش فاضلاب افزوده می شود و مشترکین تحت پوشش شبکه فاضلاب به 36 هزار و 378 فقره می رسد و پیش بینی می شود 10 میلیون و 940 هزار مترمکعب فاضلاب دفع شود.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا گلستان به تشریح اهداف مورد نظر در بودجه پرداخت و تصریح کرد: حفر 15 حلقه چاه، تجهیز 23 حلقه چاه، اصلاح و بازسازي 34 كيلومتر شبكه توزیع آب، احداث و توسعه 256 كيلومتر شبكه فاضلاب و احداث 40  هزار مترمكعب مخزن ذخیره آب از جمله برنامه های شاخص در بودجه شركت می باشد.
وی اظهار داشت: براساس تدوین برنامه عملیاتی و بودجه مصوب امسال تعداد 18 هزار و 262 فقره کنتور فرسوده و خراب تعویض و یک هزار و 689 فقره انشعاب استانداردسازی می شود و نشت یابی و رفع نشت 45 هزار فقره انشعاب و رفع نشت 450 کیلومتر از شبکه توزیع انجام می شود.
ایومن میزان انحراف از بودجه در سال گذشته را اندک دانست و گفت: در سال های اخیر با تلاش بی وقفه کارکنان توانستیم به اهداف مورد نظر در بودجه برسیم و امیدواریم در سال جاری نیز این امر محقق شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 546
  • کد خبر : 46418