عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از زندان مرکزی گرگان


بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از زندان مرکزی گرگان

حجت الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از زندان مرکزی گرگان بازدید و از روند تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام توسط روحانیون جویا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان، حجت الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه و روسای اداراتناحیه 1 و 2 اوقاف شهرستان گرگان با فردین گرگانی مدیر زندان گرگان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه مدیرکل اوقاف از نحوه و تسلط روحانیون در شیوه تبلیغ ، رعایت موازین و رسیدگی به مبلغین از لحاظ امکانات و معیشت اولیه جویا شدند.

سهرابی افزود: جهت پیشرفت امورات قرآنی، اعزام مربی قرآن، برگزاری محفل انس با قرآن، تربیت معلم ، اعزام روحانیون در ایام محرم، صفر، ماه مبارک رمضان و ... آمادگی کامل داریم. در اجرای تفاهم نامه منعقده کلاس های آموزشی سبک زندگی اسلامی برای زندانیان زندان باز و خانواده ها در بقاع متبرکه در حال انجام می باشد. بازدیدکنندگان بعد از این گفتگو در محل اقامت روحانیون اعزامی طرح ماه رمضان حاضر شدند واز جهاد تبلیغی آنها تشکر و در روند برگزاری کلاس ها گفتگو کردند. در ماه مبارک رمضان تعداد چهار نفر روحانی جهت تبلیغ به زندان گرگان اعزام نموده است.

فردین گرگانی مدیر زندان نیز ضمن تشکر از حسن توجه و پیگیری های حجت الاسلام و المسلمین سهرابی به زندان و قشرآسیب پذیر جامعه ، از میزان و حجم گسترده برنامه های آموزشی و فرهنگی گزارشی ارایه داده و از روحانیون اعزامی ابراز رضایت داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 665
  • کد خبر : 46499