عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از موازی کاری در برنامه های سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف برق پرهیز می شود

رئیس شورای هماهنگی مدیران آب و برق گلستان:

از موازی کاری در برنامه های سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف برق پرهیز می شود

رئیس شورای هماهنگی مدیران آب و برق گلستان گفت: باید با اجرای برنامه های مشترک فرهنگی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و برق از موازی کاری در برنامه های سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف برق پرهیز می شود.
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "محمدهادی رحمتی" در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گلستان افزود: برنامه آموزش همگانی با موضوع مصرف بهینه باید هدفمند و منسجم اجرا شود.
وی تصریح کرد: به علت ارتباط مستقیم آب و برق برنامه آموزشی و اطلاع رسانی باید هماهنگ باشد.
رحمتی اظهار داشت: ارتباط آب و برق را خیلی ها نمی دانند، کاهش مصرف یک مگاوات برق صرفه جویی 25/2 مترمکعب آب را به همراه دارد و از طرفی، زمانیکه برق در ایستگاه پمپاژ و چاه نداشته باشیم آب هم دچار مشکل می شود.
به گفته وی، در فصل تابستان همه دستگاه های اجرایی با افزایش مصرف روبرو هستند و پیک مصرف در این فصل است که باید برای کاهش مصرف آب و برق فرهنگ سازی شود.
رئیس شورای هماهنگی مدیران آب و برق گلستان با اشاره به مشکلات اعتباری و زیرساختی صنعت آب و برق  خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضا تمهیدات لازم در بخش آب و برق برای مدیریت مصرف باید اندیشیده شود.
رحمتی افزود: باید ساعات اداری تغییر کند که این مساله موجب جابجایی شدن زمان پیک مصرف می شود و به تبع آن پیک مصرف آب هم جابه جا می شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد، مصارف آب و برق در ادارات ستادی و مناطق به میزان 20 درصد کاهش یابد و مدیران روابط عمومی دستگاه های زیرمجموعه صنعت آب و برق جهت اطلاع رسانی برای ارتقای فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و برق را برنامه ریزی و اقدام کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 636
  • کد خبر : 46520