عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به دنبال ایجاد فرصت های شغلی پایدار در روستاها هستیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

به دنبال ایجاد فرصت های شغلی پایدار در روستاها هستیم

به دنبال ایجاد فرصت های شغلی پایدار در روستاها هستیم

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هدف از اعطای تسهیلات روستایی و عشایری را ایجاد فرصت های شغلی پایدار در روستاها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در نشست با دهیاران و شوراهای روستایی گلستان گفت: رویکرد دولت توسعه مناطق روستایی است و هدف از اعطای تسهیلات روستایی و عشایری، توزیع ول در روستاها نیست بلکه ایجاد فرصت های شغلی پایدار در روستاها سیاست اصلی دولت است.

وی افزود: دهیاران و شوراها و معتمدین روستاها با معرفی ظرفیت های گردشگری و اقتصادی و فرهنگی روستاها و ارائه طرح های مناسب می توانند زمینه رشد و ایجاد فرصت های اشتغال را در روستا فراهم آورند.

مازندرانی تصریح کرد: بانک های عامل مکلف هستند در مدت 14 روز پس از معرفی طرح نسبت به بررسی توجیه اقتصادی، فنی و مالی طرح اعلام نظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون هزار و 300 طرح در استان به ارزش 200 میلیارد تومان به بانک های عامل جهت پرداخت تسهیلات روستایی معرفی ده که سهم شهرستان گرگان 83 طرح به ارزش 24 میلیارد تومان می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اذعان داشت: تا کنون 126 طرح روستایی به میزان 143 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که منجر به اشتغال 310 نفر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که طرح های روستایی ارسال شده به بانک ها تسهیلات خود را دریافت کنند، 3 هزار و 800 شغل ایجاد خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 622
  • کد خبر : 46606