عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل 525 فقره پرونده بررسی کمیت و کیفیت کالای بسته بندی در استان گلستان


تشکیل 525 فقره پرونده بررسی کمیت و کیفیت کالای بسته بندی در استان گلستان

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان گفت: براساس اجرای طرح نظارتی ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالای بسته بندی 525 فقره پرونده تشکیل شده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مهندس قوانلو گفت: طرح نظارتی ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالای بسته بندی از بیست و پنجم آبان ماه بمدت یکماه در سطح استان برگزار شد .

 قوانلو افزود: کالاهای مورد هدف در این طرح کالاهای بسته بندی شده شامل مواد لبنی و پروتئینی، غلات،حبوبات، قند و شکر، چای، خرما، مواد شوینده و سایر کالاهای بسته بندی شده است و این طرح به منظور اقدام پیشگیرانه از کم فروشی و کیفیت کالاهای بسته بندی شده اجرا شده است.

 وی با تاکید بر اینکه این اقدام به منظور حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده و پیشگیری از تخلفات انجام می شود، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی عمده مشکلات مردم در بازار مربوط به کم فروشی و کمیت و کیفیت کالاهای بسته بندی شده است.

 وی افزود : در این مدت 525 پرونده به ارزش ریالی 2میلیارد و 415میلیون ریال تشکیل و به منظور رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: در همین راستا بیشترین بازرسی انجام گرفته مربوط به بخش مواد لبنی و پروتئینی،میوه و سبزیجات ،غلات و حبوبات ،قند و شکر و ... می باشد.

 مهندس قوانلو اظهار داشت : در این مدت 854 گزارش مردمی دریافت شد که تعداد 211 مورد متخلف و مابقی غیر متخلف بوده اند . همچنین در این مدت تعداد 89 نفر ناظر افتخاری فعالیت داشتند که تعداد 269 مورد گزارش ارائه نمودند.

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان گفت : رویکرد حوزه بازرسی سازمان ، رویکرد پیشگیرانه است و بازرسان با پایش به موقع بازار در ابتدا سعی دارند که از وقوع تخلف جلوگیری نمایند، اما در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

 قوانلو تصریح کرد: مردم در صورت مواجهه با هرگونه تخلف احتمالی می توانند با سامانه 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستانها تماس گرفته و شکایات خود را تحویل دهند. 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1158
  • کد خبر : 4663