عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات رسانی 40 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان

آغاز طرح راهداری تابستانی از اول تیرماه لغایت 31 شهریور ماه سال جاری؛

خدمات رسانی 40 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان

خدمات رسانی 40 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: 40 اکیپ راهداری و 9 اکیپ امدادی و تعمیراتی با 300 نفر از راهداران در محورهای مواصلاتی استان به مسافران با آغاز طرح راهداری تابستانی از اول تیرماه لغایت 31 شهریور ماه سال جاری خدمات رسانی می کنند.
مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طرح راهداری تابستانی 124 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک برای استقبال از مسافران تابستانی آماده سازی شده است.
وی با اشاره به اینکه نقاط پرحادثه و حساس جاده‌ای استان به‌صورت شبانه روزی توسط 17 دستگاه دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راههای استان رصد می‌شود، ادامه داد: برنامه ریزی شده جهت اجرای موفق طرح راهداری تابستانی در صورت وقوع شرایط بحرانی آمادگی لازم صورت گرفته باشد.
وی بر  هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راه در اجرای طرح راهداری تابستانی تاکید و اظهار کرد: پیام‌های ایمنی و هشداری توسط 5 تابلوی VMS محورهای پر تردد  استان ارائه می‌شود و 36 گشت راهداری نیز در محورهای مواصلاتی نارت لازم را خواهند داشت.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تجدید و احیاء خط کشی راه‌ها در محورهای منتهی به مناطق گردشگری و پر تردد را از مهم‌ترین اقدامات آماده سازی جاده‌های استان برای استقبال از مسافران تابستانی برشمرد.
میقانی با بیان اینکه گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان حضور شبانه روزی دارند، تصریح کرد: نقاط پرحادثه در  جاده‌های استان با نصب تابلو و علائم ایمنی آشکار سازی شده و تابلوهای مسیرنما و خطرنما و اجرای شیارهای لرزاننده در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.
وی به ساماندهی علائم ایمنی، تنظیف حریم و ورودی شهرها و شستشوی تابلو و گاردریل‌ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی به طول حدود 3000 کیلومتر در استان گلستان اشاره کرد و افزود: نگهداری و برقراری روشنایی در محورهای مواصلاتی استان و لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت در محورهای پرتردد استان را از دیگر اقدامات راهداری اجرا شده در جهت افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای است.
 وی ادامه داد: تلفن گویای 141 با بروز رسانی هر چهار ساعت یکبار از وضعیت راه‌های استان آماده پاسخگویی به هموطنان است و همچنین برای ارتباط مستقیم با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با شماره  تلفن 01732480019 تماس گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .