عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بندر ترکمن دارفانی را وداع گفت


مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بندر ترکمن دارفانی را وداع گفت

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بندر ترکمن دارفانی را وداع گفت

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان محمد علی ربیع نژاد مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بندر ترکمن در غرب استان گلستان دارفانی را وداع گفت.

محمد علی ربیع نژاد که به تازگی به سمت مدیر امور آب وفاضلاب بندر ترکمن منصوب شده بود و تا چندی قبل مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گمیشان را عهده دار بود ، عصر روز جمعه در سن 52 سالگی بر اثر سکته قلبی جان به جان افرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت .

پیکر آن مرحوم صبح دیروز با حضور مردم قدرشناس روستای اسپو محله و برخی مسئولین شهرستانی و همکارانش در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان و خبرنگاران رسانه های استان در زادگاهش در جوار امام زاده علی اکبر روستای اسپو محله از توابع شهرستان گرگان به خاک سپرده شد.

مرحوم ربیع نژاد قبلاً سمت ریاست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان را برعهده داشت که به اذعان اکثر رسانه های جمعی استان ارتباط خوبی را با خبرنگاران برقرار می کرد و همین امر موجب ارتباط بهتر و دوسویه وی با خبرنگاران می شد.

مدیرعامل و کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان گلستان این مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده ،از خداوند رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترمشان اجر جزیل و صبر جمیل مسالت می نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1124
  • کد خبر : 4667