عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز طرح نظارتی« ویژه ثبت نام و شهریه مدارس» در سراسر شهرهای استان گلستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان :

آغاز طرح نظارتی« ویژه ثبت نام و شهریه مدارس» در سراسر شهرهای استان گلستان

علی اصغر اصغری از اجرای طرح نظارتی چهل روزه ویژه کنترل ثبت نام و شهریه مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان،مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان افزود، همزمان با آغاز فصل ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در نظر دارد تا با توجه به اهمیت نظارت برشهریه دریافتی از اولیاء دانش آموزان تحت عنوان شهریه آموزش، کلاسهای فوق العاده و.... از سوی مدارس غیرانتفاعی طرح نظارتی ویژه ثبت نام و شهریه مدارس را از تاریخ 2/4/97 الی 11/5/97 به مدت 40 روز در سراسر شهرهای استان گلستان برگزار نماید.

این مقام مسئول در ادامه گفت این طرح با هدف حمایت از حقوق اولیاء دانش آموزان و شهروندان با محوریت بازرسین این سازمان و همکاری سایر دستگاههای متولی امر ( اداره کل آموزش و پرورش استان،اداره کل تعزیرات حکومتی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ) اجرا میگردد.

اصغری در ادامه از تمامی مدیران و مسئولین محترم مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی خواست تا با رعایت مصوبات و ضوابط ابلاغی در چهارچوب قوانین عمل نموده و ضمن ارائه فاکتور در قبال دریافت هرگونه وجوه بمنظور ارائه خدمات به خانواده ها از دریافت هر گونه مبالغ مازاد بر عرف خودداری نموده و هر گونه خدمات آموزشی، پرورشی و تفریحی را با هماهنگی و رضایت خانواده ها به فرزاندان و دانش آموزان مراکز ارائه نمایند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی در همین راستا از تمامی اولیاء محترم خواست تا با دقت کامل در هنگام ثبت نام تمامی بندهای مربوط به قوانین و مقررات آموزشگاه و یا مدرسه مربوط را مطالعه و پس از اطمینان از مفاد قرارداد و قبول شرایط اقدام به ثبت نام فرزندان خود نمایند.

وی همچنین از تمامی شهروندان محترم خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص نظیردریافت مبالغ مازاد هنگام ثبت نام و یا تحمیل موارد مالی خارج از عرف قرارداد به خانوادها سریعا مورد را به صورت حضوری در ادارات صنعت،معدن و تجارت استان و یا شهرستانها و همچنین از طریق سامانه تلفنی 124 به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 500
  • کد خبر : 46874