عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از استقرار کامل میز خدمت در این اداره کل خبر داد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از استقرار کامل میز خدمت در این اداره کل خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از استقرار کامل میز خدمت در این اداره کل خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ، سید علیرضا حسینی طلب با اعلام این خبر افزود: به منظور خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در بازدید از این محل گفت: میز خدمت در فضایی مناسب در طبقه همکف برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یادشده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تکریم ارباب رجوع در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: میز خدمت بعنوان یک خدمت شایسته و ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم ایران و رعایت حقوق شهروندی در سازمان های دولتی محسوب می شود؛امید است این اقدام موجب ارائه خدمات بهتر و خدمات دهی بیشتر به مردم و تکریم ارباب رجوع در این اداره کل شود.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت مندی آنان میز خدمت با حضور کارشناس اداره کل آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.

ایشان تاکید کرد: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.

حسینی طلب گفت با عنایت به ابلاغ بخشنامه شماره 24452مورخ 1/3/97ریاست محترم جمهور و اجرای ماده 17 تصویب نامه شماره 1127128مورخ 28/12/96شورای عالی اداری به عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری این میزخدمت راه اندازی شده است.و گامی موثر در راستای تحقق حقوق شهروندان و ارائه خدمات بهتر وسریعتر به ارباب رجوع و اطلاع رسانی شفاف در مورد وظایف محوله ادارات می باشد. متصدی میز خدمت در این اداره کل با راهنمایی خدمت مورد نظر به مراجعه کنندگان و راهنمایی های لازم، مراجعه به واحد های تخصصی را برای ارباب رجوع آسان تر می کند و از سردرگمی و اتلاف وقت آنها جلوگیری می نمایدبه همین جهت در راستای استقرار میز خدمت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، کارگروه ای تشکیل شده است و آقای عابد فندرسکی نژاد به عنوان متصدی ميز خدمت معرفی گردید .
حسینی طلب اظهار داشت: درخواست ها و نیازهای مطرح شده توسط ارباب رجوع در قالب سرویس هایی همچون

نظرسنجی، شکایت، پرسش و پاسخ از شهروندان دریافت و سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا با ایجاد وظیفه و تقسیم کار، به آنها رسیدگی شود.

وی در پایان گفت : ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می شود. سرعت، دقت و کیفیت انجام امور مسلماً نقش زیادی در مراجعه ارباب‌رجوع به ادارات بازی می‌کند اما مهم‌تر از آن نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان است چراکه ایجاد حس اعتماد در مردم و رضایتمندی آنان از نحوه ارائه خدمات تأثیر مستقیمی در پیشرفت عملکرد آن اداره کل دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .