عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار با جامعه ایثارگری تبلور عینی مردمی بودن مسئولین است


دیدار با جامعه ایثارگری تبلور عینی مردمی بودن مسئولین است

مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی در فراهم نمودن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولین گفت: دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری تبلور عینی مردمی بودن مسئولین نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش «ایثار» واحد گلستان، علی‌اصغر فاضلی در حاشیه دیدار با ایثارگران استان گلستان گفت: دیدارهای حضوری سبب شده تا زمینه و بستری فراهم شود که خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از نزدیک مسائل خود را بیان کنند.
وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی در فراهم نمودن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولین گفت: دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری تبلور عینی مردمی بودن مسئولین نظام جمهوری اسلامی است.
مدیرکل بنیاد دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را در تسریع روند حل برخی مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: شنیدن خواسته‌های خانواده‌ها از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان و رفع این مشکلات این عزیزان خواهد بود.
وی در پایان با شاره به راه‌اندازی میز خدمت از ابتدای تیرماه سال جاری اظهار داشت: جامعه ایثارگری می‌تواند بودن فرآیند و پیچیدگی اداری و با مراجعه به مرکز هاتف با کارشناسان میز خدمت و مرتبط حوزه کاری خود ارتباط مستقیم برقرار کرده و ضمن ثبت درخواست، پیگیر امور خود بدون تشریفات اداری در حداقل زمان ممکن انجام شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .