عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه کارگروه کنترل کاهش سرقت در شرکتهای خدمات رسان استان برگزار شد


سومین جلسه کارگروه کنترل کاهش سرقت در شرکتهای خدمات رسان استان برگزار شد

 سومین جلسه کارگروه کنترل کاهش سرقت در شرکتهای خدمات رسان استان گلستان به میزبانی شرکت گاز برگزار و درخصوص اهداف این نشست تبادل نظر شد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ؛ در این نشست که با حضور شعبانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان و مدیران عامل شرکتهای خدمات رسان و روسای پلیس آگاهی و پیشگیری استان برگزار شد.

افزایش ارتباط و هماهنگی بین ضابطین دادگستری و شرکتهای خدمات رسان در کشف و تعقیب موارد مجرمانه با اولویت پیشگیری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 مهندس صفر علی جمال لیوانی مدیر عامل گاز گلستان و دبیر کارگروه سرقت در شرکتهای خدمات رسان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز در همین خصوص گفت: در این نشست پس از ارائه گزارش معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ، مسائل مرتبط با سرقت از تاسیسات شرکتهای خدمات رسان ، راههای کاهش وجلوگیری از این معضل مهم و آسیب شناسی آن مورد بررسی قرار گرفت که نتایج خوبی به همراه داشت .

 وی افزود: در همین راستا مشکلات موجود در زمینه تبعات ناشی از سرقت های تاسیسات به عنوان اموال عمومی نیز مورد توجه قرار گرفت و بر عزم جدی برای مبارزه با این جرایم و راههای برون رفت از آن تاکید شد .

 جمال لیوانی تصریح کرد: هر یک ازمدیران شرکتهای حاضر در جلسه درگزارش تحلیلی به تجزیه و تحلیل بحث سرقتهای تاسیساتی و دستکاری کنتورها وهمچنین عواملی که در زمینه کاهش این مشکل کمک می کند پرداختند .

 وی ادامه داد: مقرر شد مراکز انبارهای ضایعات و کارگاههای ذوب فلزات و چدن با همکاری پلیس پیشگیری ساماندهی شده و شرکتهای خدمات رسان در حفظ و صیانت از اموال عمومی نهایت همکاری را داشته باشند .

 مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه اظهار داشت:در این جلسه همچنین مفاد مصوبات جلسه قبلی نیز توسط معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و برتسریع در اجرای به موقع مصوبات تاکید شد .

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .