عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آرزوی ديرينه مردم بندرگز در بخش درمان محقق می شود

با بهره برداري از بيمارستان 96 تختخوابي :

آرزوی ديرينه مردم بندرگز در بخش درمان محقق می شود

آرزوی ديرينه مردم بندرگز در بخش درمان محقق می شود

بهره برداري از بيمارستان 96 تختخوابي شهرستان 50 هزار نفري بندرگز در غرب گلستان، روياي چندين ساله مردم اين ديار را در بخش درمان به واقعيت تبديل مي کند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، بنا به گفته مدير فني و اجرايي اين اداره كل، بيمارستان 96 تختخوابي شهرستان بندرگز هم اينك 95 درصد پيشرفت فيزيكي دارد كه در صورت تامين اعتبار لازم در خرداد ماه سال 94 تحويل بهره بردار مي شود.

مهندس "اسداله پناه يزدان" در گفت و گویی خبری در اين باره افزود: پس از تحويل اين پروژه به بهره بردار، به طور تقریبی سه تا شش ماه زمان لازم است كه بهره بردار، تجهيزات بيمارستاني آن را تكميل كند.

وي،پيشرفت مالي اين بيمارستان را نيز، 95 درصد اعلام کرد و گفت: با تحقق مابقي منابع مالي مورد نياز شاهد تحقق آرزوي ديرينه مردم شهرستان و برقراري عدالت اجتماعي در سطح شهرستان هاي استان در بخش درمان خواهيم بود.

وي كه نماينده سازمان مجري ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي وزارت راه و شهرسازي در استان است، اضافه كرد: هم اكنون در شهرستان بندرگز يك بيمارستان فعاليت مي كند كه با توجه به قدمت بنا و ابنيه مستهلك شده آن، نيازمند بازسازي مي باشد.

پناه يزدان ادامه داد: در سال جاري 67.9 ميليارد ريال اعتبار از محل منابع ملي براي اين پروژه مصوب شد و تخصيص يافت.

وي با اشاره به اینکه پروژه ساخت بيمارستان 96 تختخوابي بندرگز در قالب چهار قرارداد به اجرا درآمد، گفت: قرارداد اجراي اسكلت با رقم ريالي 21 میلیارد و 110 میلیون ریال (دو ميليارد و 111 ميليون تومان) و قرارداد سفت كاري و محوطه سازي به مبلغ 47 میلیارد و 280 میلیون ریال (چهار ميليارد و 728 ميليون تومان) از این قراردادهاست.

به گفته پناه یزدان، اجرای تاسيسات مكانيكي و برق این پروژه نیز به مبلغ 47 میلیارد و 870 میلیون ریال (چهار ميليارد و 787 ميليون تومان) و متمم تكميل تاسيسات به مبلغ 9 میلیارد و 210 میلیون ریال (921 ميليون تومان) جزو قراردادهای دیگر هستند.

مدير فني و اجرايي راه و شهرسازي گلستان درباره مشخصات فني اين پروژه نیز اظهار كرد: شروع طراحي بیمارستان بندرگز از سال 86 در زيربنايي به مساحت هشت هزار و 980 متر مربع که شامل ساختمان های اصلي و جانبي است، آغاز شد.

پناه يزدان گفت: اين پروژه در چهار طبقه با اسكلت های بتني و سيستم سرمايشي و گرمايشي در حال ساخت است.

 

آرزوی ديرينه مردم بندرگز در بخش درمان محقق می شود

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .