عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین نشست شورای معاونین بهزیستی استان گلستان برگزار شد

با هدف سیاستگذاری و برنامه ریزی برنامه های هفته بهزیستی :

ششمین نشست شورای معاونین بهزیستی استان گلستان برگزار شد

ششمین نشست شورای معاونین بهزیستی استان گلستان برگزار شد 

شمین نشست شورای معاونین بهزیستی استان در آستانه فرارسیدن هفه بهزیستی و سی وهشتمین سالگرد تاسیس بزرگترین ومهمترین نهاد اجتماعی دولت،با هدف سیاستگذاری و برنامه ریزی افتتاح پروژه ها و اجرای برنامه ها در راستای بزرگداشت این هفته و گزارش عملکرد این اداره کل در هفته مبارزه با مواد مخدر ، با حضور مدیر کل ،معاونین ومسئولین درسالن مدیریت برگزارشد.
مديركل بهزیستی استان دراین جلسه با اشاره به برگزاري مراسم مربوط به هفته جهاني مبارزه با مواد مخدر گفت : در هفته گذشته مجموعه فعاليت ها و اقداماتي از سوي معاونت محترم پيشگيري در راستاي انعكاس توانمنديهاي بهزيستي در حوزه پيشگيري ، كنترل و كاهش آسيب اعتياد و فعاليت هاي فرهنگي – اجتماعي بهزيستي به منظور آگاهسازي و توانمندسازي آحاد جامعه اجرا شد.
غفاری درادامه  از زحمات معاونت پيشگيري وهمكاري معاونين و كارشناسان و روساي محترم كه در اين زمينه تشريك مساعي   نموده اند ، تقدير و تشكر كرد و سپس در خصوص  اجرای برنامه هاي هفته بهزيستي توضيحاتي را مطرح نمود.
وی با تاكيد بر انضباط در برنامه ريزي گفت :تلاش شود درزمان باقي مانده ، با اتخاذ تدابير ويژه ، از فرصت پيش رو (هفه بهزیستی) به بهترين نحو ممكن در معرفي خدمات بهزيستي و به تصوير كشيدن اقدامات و امكانات بهزيستي به آحاد جامعه استفاده گردد.
درادامه معاون پيشگيري – به ارائه گزارشي از فعاليت هاي هفته مبارزه با مواد مخدر پرداخت . وي گفت : برنامه هاي امسال با تفاوت كمي و كيفي چشمگيري نسبت به سالهاي قبل اجرا شد.
خانم رضایی افزود:در محلات ، كارگاههاي آموزشي در برابر پديده اعتياد برگزار گرديد كه استقبال چشمگيري از سوي شهروندان صورت پذيرفت . همچنين كارزار رسانه اي ماده مخدر " گل " در محلات برگزار شد . در تمامي شهرستانها ، نمايشگاههاي مرتبط با دستاوردهاي بهزيستي در حوزه آسيب اعتياد انجام شد . معاون پیشگیری بهزیستی استان هدف نهايي اجرای این برنامه ها را، ايجاد نشاط اجتماعي در ميان جوانان و نوجوانان عنوان نمود كه به نحو مطلوبي اين هدف تحقق پيدا كرد.
ازدیگر برنامه های برگزارشده در این هفته: مصاحبه هاي راديويي ، توزيع بروشور ، جشن هاي مربوط به بهبوديافتگان و ... بود که درنهایت نزديك به 400 برنامه در سال جاري با مشاركت بخش غيردولتي در سراسر استان اجرا گرديد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 47302